نقطه های روشن ایمان من چشمان توست ...

پیام های کوتاه
  • (25 دقیقه قبل)
    :-(
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۰۶:۰۲

مستاصل

می دونم کشیدن پتو از روی کسی که زیر کولر خوابیده، کار به غایت ناجوانمردانه ایه، ولی وقتی چهل و پنج دقیقه از وقتتو می گیره برا یه نماز 5 دقیقه ای...

شما راه بهتری سراغ دارین؟( تازه آخرشم بیدار نشد، خو خودش اصرار می کنه بیدارم کن)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۱
دینا .م

نظرات  (۵)

۲۱ خرداد ۹۴ ، ۰۶:۵۱ خانم کارمند
:)) خواب نوشین بامداد رحیل/ بازدارد پیاده را ز سَبیل ...
پاسخ:
حداقل به من نگه بیدارش کنم ...
ریختن آب سرد رو پاش معجزه میکنه  ؛)
پاسخ:
نه ،این دیگه ته ناجوانمردیه
:))
من انقددددددددر اسمش رو میگم تا بلند میشه. یک وقت هایی هم فقط هی پیس پیس پیس پیس میکنم تا بلند میشه :))) البته فقط روزهای اول سختِ. بعدش دیگه آدم عادت میکنه :)

پاسخ:
شما جزوبندگان مورد لطف خدامو ند هستید.
روزای اول چیه خواهر؟ دو ساله این برنامه رو داریم ما
درک میکنم این شرایط رو چون مورد مشابهی را از نزدیک دیدم که واقعا عجیب بود. گاهی مادر بیچارش تا نزدیک طلوع آفتاب بالاسرش بود و صداش میکرد. جالب اینکه وقتی بیدار میشد و نمازش قضا میشد با عصبانیت میگفت چرا منو بیدار نکردید؟!
ظاهرا وضعیت جسمی بعضیها اینجوریه و بیدارشدنشون خیلی سخته. البته راه داره. یکی کم آب خوردن در شب، یکی هم زود خوابیدن.
پاسخ:
بعله، ما هم همچین ماجرایی داریم. درک می کنم اون مادر گرامی رو
ممنون از پیشنهادتون. مخصوصا اولی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی