نقطه های روشن ایمان من چشمان توست ...

پیام های کوتاه
  • (25 دقیقه قبل)
    :-(
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۲

بغض



زوره

خیلی زوره آدم ماه رمضون توی شهر خودش بمونه

زوره آدم ماه رمضون مشهد نباشه

اونم بعد از پنج سال.

من حرف نمی زنم ، غر نمیزنم، من ...

من فقط بغض می کنم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۰
دینا .م

نظرات  (۴)

جزر آمده و حال مرا مد کرده

بغض آمده از حنجره ام رد کرده


من این چمدان تو ساک ها را بردار

بدجور دلم هوای مشهد کرده...


پاسخ:
اشک
:-((
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۷ خارج ازچارچوب
به به!به شعر!
۰۳ تیر ۹۴ ، ۰۴:۴۹ محدثه سادات نبی یان
گاهی هم فقط سکوت و نگاه...
زوره.... زوره آدم حس کنه نمیخوانش...
یعنی نمیخوانش؟...

(همیشه قبل هر حرفی برایت شعر میخوانم، قبولم کن، من آداب زیارت را نمیدانم...)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی