نقطه های روشن ایمان من چشمان توست ...

پیام های کوتاه
  • (25 دقیقه قبل)
    :-(
۲۵ تیر ۹۷ ، ۰۶:۲۸

شاید عشق یعنی ...

فکر کنم عشق یعنی بعد از یه گند بزرگی که زده و تو رو تا حد آتشفشان عصبانی کرده و اومده اون قدر عذر خواهی کرده که تو آشتی کنی و آشتی کردی، دلت می خواد بری ازش تشکر کنی که اومده و اصرار کرده و نذاشته قهر بخوابین :)


 
پ.ن: البته فقط دلت می خواد ، نمی کنی این کارو چون پر رو میشه😎
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۵
دینا .م

نظرات  (۳)

۲۵ تیر ۹۷ ، ۱۸:۴۱ زهره سعادتمند
عشقی که من میشناسم اون پ.ن رو شامل نمیشه دیگه.
پاسخ:
حالا من عشق افلاطونی و لیلی و مجنون رو نمیگم. همین عشق گوگولی زن  و شوهری خودمون. توی اونم شامل نمیشه؟
۲۶ تیر ۹۷ ، ۰۱:۰۹ زهره سعادتمند
آخه من کلا یه مدل عشق بیشتر نمیشناسم!
اونی که ناخالصی داره،عشق نیست. نه که بد باشه ها. ولی عشق نیست.

پاسخ:
فکر کنم تعاریفمون فرق داره. من دایره ی عشق رو خیلی وسیع می بینم. محبت های کوچیک بین آدما هم می تونه جزش باشه
عشق اینه که ایشون عذر بخواد و شما ببخشی. جفتش عشقه :)
عشقتون مستدام :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی